söndag 21 oktober 2012

Helgen

Igår tror jag att jag kände ngt :) märklig känsla. Den var liksom mer ihållande än tidigare och på rätt ställe :)

Igår blev det som en vanlig lördag, jag tvättade, plockade undan, lagade mat och var ute en sväng. På kvällen åkte Oskar och jag till Hult på kalas, moster och morfar hade fyllt år. God mat och trevligt att träffa släkten en stund. På vägen hem var jag jätte trött och hade ont magen av all god mat. Känns som att maten inte får plats!! Aj! Men så fort vi kom hem och jag kunde sträcka it mig gick det över.

Har sovit ganska dåligt i natt, vakant av toalett besök, en rädd Oskar som säger att han hörde steg och av frågor om klockan.

Idag ska vi åka till Linköping, lite shopping och titta på en del saker, ny bil, golv och annat smått och gott.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar