måndag 17 januari 2011

Den sjuttonde januari tvåtusenelva

Känns som länge sen fast är ju egentligen inte mer än två dagar sedan :)

Cupen i lördags var kul :) det var riktigt roligt att får spela mot andra lag igen! Vi kom inte sist iaf och det var jämna matcher, en avgjordes på straffar. Sen åkte jag till min älskade Oskar, han öppnade i förkläde ;) dukat mysigt och hade lagat ngn rotfruktsgrej med kassler, gott! Sen kollade vi på film och körde hans bror. Somnade framåt 01.30 tiden då han åkte igen för att hämta bror sin. Igår var vi en sväng i Lindköping och handlade lite, sen åkte vi hem och jag som itne är riktigt kry somnade som en stock. Gjorde tomatsoppa med pasta i och bröd till middag, mega gott! Sen hamnade vi vid wii och gitarr hero ;) Solsidan och lite Time out, sen sängen! Idag har jag jobbat och nu tvätt, middag och vila. Är ganska slut. Imorse bokade även Alex och jag resan till Turkiet, så den 25/5-1/6 är det Turkiet, Alanya på Grand Okan som gäller. Känns så otroligt gött! Läängtar som en tok redan nu.

Oskar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar