måndag 10 januari 2011

Today.

Jag kan inte fatta att det är du och jag. Det har gått 3 månader sen det blev vi på riktigt. Inte klokt va tiden går är ju ett kvartal! Jag älskar dig så mkt därför det ibland blir så dumt. Tur att allt löser sig!

Idag har skolan börjat och jag har såklart jobbat. Med ettan var vi i skogen och lekte. På fritids har vi oxå vart ute och kört daten i ett hjul i snön. JOBBIT! Hehe, undrar vem som va tröttast.. jag eller barnen!? Kul va d iaf :) Fyra dagar kvar denna veckan. I helgen är det fotbollscup i Rosenfors på lördag och sen ska jag till mitt hjärta där han har lagat mat till oss! Lääängtar!

Nu tvättar jag och plockar lite här hemma.. känns som att jag aldrig är här längre.. men har snart bott här ett år! Det innebär oxå att det snart är ett år sedan jag hade examen och blev legitimerad lärare :D

Jag längtar till våren.. sommaren och till Turkiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar