tisdag 25 januari 2011

Här skulle det stå en rubrik

Dagens träning gick över förväntan! Jag kände mig hyfast stark i kroppen trots att förkylningen fortfarande sitter i. Men nu känns det otroligt skönt, känslan efter träning är nästan bäst :) Tog även en raskt promenad på rasten idag. Jo för idag hade jag rast! Tack vare att jag förberett saker i helgen :) Fast ja ska ta d lite lungt, inte gå ut för hårt i början och sedan falla platt igen :P hehe.

Imorgon öpnnar jag 6.30 och jobbar till 14.30 Sen ska jag troligen träffa Hanna och sedan åker jag till Oskar <3 Känns otroligt bra att saker och ting är lösta på den fronten :)

Icca och jag ska även försöka oss på en riktig utmaning. Vi får se om vi lyckas. Jag återkommer om detta när (om) vi kommer igång ordentligt. Lite spännande är det iaf ;)

With love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar