onsdag 12 januari 2011

Den tolfte januari tvåtusenelva

SKIT! Innan på jobbet kände jag ngt som liksom jag verkligen inte har tid med.. halsont! JÄVLAR.. inte tid för det alls, är cup i helgen och 2 arbetsdagar kvar denna vecka. Jag knaprar zyx och hoppas på det bästa. Trött är jag oxå, så in i helvete.. att börja 6.30 tar hårt på mig. Sen jobba till 14.30 i ett.. ajabaja.

Ska snart åka och handla för att sedan rulla vidare till Oskar. Spagetti och köttfärssås ville han ha, bästa flickisen fixar :P

Imorgon är det torsdag och vi ska vara ute i pulkabacken och åka tefat :) sen ska vi grilla och mysa på gården. Snacka om BRA torsdag, hoppas bara vädret blir fint!

På fredag jobbar jag 9-17.15 sen fredag.. sen ska jag hem till Alex på middag och Turkiet ska bokas :D det är lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar