måndag 31 januari 2011

Sista januari 2011

Oj, en månad sedan nyårsafton. Shit va tiden går, bara 11 månader tills nästa ;)
Har varit en omtumlande månad, med ett gott slut.

I lördags var jag på kalas hos farfar under dagen och på kvällen åkte jag till en trött Oskar. Vi åkte nästan direkt till Patrik och Cissi, där Emma, Alex och Alicia, Matilda, Martin och Ebba plus mormor till Ebba och Alicia var. Åt lite smörgåstårta och de andra intog alkohol. Jag va nykter eftersom Oskar ville ta några öl. Någon måste ju köra hem från Ömo ;) Vilken håla btw! Ligger ju mitt ute i ingenstans. Söndagen blev sovmorgon med världens finaste, sen boxholm för frukosthandling :) Hem och käka sedan skulle O. åka Cross på isen med några vänner. jag drog på mig löparkläder och tog en 50 min sväng. Totalt slut hamnade jag efter duschen i soffan där vi båda låg utslagna sedan. Jag kollade på film och Oskar somnade. Blev tidig kväll, men inte fel det heller. Älskar den mannen ngt alldelles otroligt <3

Denna veckan började med frulle hos Alex och sedan jobb, tvätt och annat fix. Inatt sover jag i nybäddad säng. Är trött, illamående och skalladunk. Kommer somna som en liten gris i afton :) Saknar redan mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar