torsdag 27 januari 2011

Den tjugosjunde januari tvåtusenelva

Hemkommen från innebandy träningen och nyduschad :) sitter just nu och käkar, knäcke med kalkon och fil med bär, mums! Träninge har inte vartit riktigt som jag hoppats på.. Har inte varit ute o gått varken igår eller idag. Igår jobbade jag 10 timmar utan rast så tiden fanns liksom inte. Efter det åkte jag ju som sagt till Hanna och sen hämtade jag Oskar. Vi åkte bara hem och åt sen blev det sängen. Imorse hittade jag inte ngn kraft alls att ge mig ut så det fick helt enkelt räcka med träningen som var ikväll! Bättre de än inget. Får försöka att ge mig ut och träna i helgen istället :)

Idag har jag även skrivit på papper för tillsvidare anställning på jobbet. Känns otroligt skönt och jag känner mig helt upprymd :) Nu blir det att äta klart sedan sova. Imorgon är det jobb 9-17.15 sen ska jag mysa med Icca och Linette. Vi ska käka mat, kolla handboll och mumsa godis ;)

Ps. Snart är Januari slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar