måndag 28 februari 2011

Dag ett av saknad

Jag är faktiskt lite rädd att gå ut ensam när det är mörkt. Det finns en del läskigt folk härikring. De där killarna ja stötte på tidigare som ja skrev om på face..
De som frågade om mitt nr och de. De va här utanför nu oxå, hejjade och frågade igen om nummer. Vad fattar man inte? Ett nej är ett nej. Nu slipper jag iaf gå ut mer ikväll. Jag misstolkade visst deras ålder en smula oxå, de visade sig att de va minst 18 år då de har bil och körkort. Tss..

Längtar efter Oskar, den där biten som gör mig komplett saknas liksom i din frånvaro. Men två nätter kvar tills jag är i dina händer. Fast det är jag som ska ta hand om dig, rå om dig som bara jag kan. Sen är det torsdag och då är det nära helg.

Älskling, du gör mitt liv till en så mkt bättre plats att vara på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar