lördag 19 februari 2011

Lördagen den nittonde februari tvåtusenelva

Att inte kunna sova på lördagar gör mig lite smått galen. Man kan väl iaf få sova tills klockan ringer? Men icke, kl 07.12 slår jag upp ögonen och är klarvaken. Detta händer ju aldrig nånsin i veckorna, så varför inträffar det alltid på tidpunkter då man faktsikt FÅR sova? Ett mysterium detta!

Idag ska jag följa med Moaryd till Jkpg för inredningsköp och även lite fönstershopping. Ska försöka att inte köpa ngt till mig själv!! Har redan köpt en hel del och har otroligt mkt räkningar denna månaden. Fast har inte fått lön än :P tss.. Ikväll ska jag, Oskar, Alex och Johan till Linette på lite festligheter. Måste säga att jag inte känner ngt sug alls till att dricka men kan ju ändra sig.

Oskar, jag älskar dig.

Med kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar