måndag 21 februari 2011

Måndagen den tjugoförsta februari tvåtusenelva

Jag har lite svårt att förstå mig på mig själv. Varje måndag morgon när jag ska gå upp slås jag av en enorm saknad. Oavsett om jag vaknar i Eksjö eller Sommen. Det är iaf dig jag saknar, saknar att vakna vid din sida och lägga min hand i din. Men på måndagar är jag alltid ensam, vart jag än är. Även om jag föredrar Sommen eftersom jag då fått tillbringa natten vid din sida <3

Har varit och klippt mig nu på morgonen, är inga större förändringar. Lite kortare och framförallt inte slitet :) Skönt! Har varit och handlat lite och nu sitter jag här med frulle och ngt trams program. Funderar lite på hur jag ska lägga upp ettans lektioner fram till påsk. De är 8 veckor. Skogen är iaf givet på måndagar, tisdagar är bild, men exakt vad vi ska jobba med där vet jag inte än, funderar på ett tema om hemma hos mig. Där de får måla och skapa olika delar hemma hos dem. Men får se lite. Onsdagarna har jag nästan bestämt mig för experiment, gäller bara att hitta åtta stycken vettiga och hyfsat enkla :)

Min bil är störd, innan när ja öppnade dörren började den tjuta som ett larm och slutade inte. Helt koko och otroligt pinsamt. Ringde Ubbe men han hade inte svar på mitt problem ;) Får kolla om Oskar vet vad det kan va..

93 dagar kvar till Turkiet, det känns otroligt lite. Fast är ju ganska lång tid :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar