torsdag 3 februari 2011

Torsdagen den tredje februari tvåtusenelva

Torsdag, på ngt sätt gillar jag dessa dagar. Jobb idag 11.00-17.15 sen hem och käka och vidare mot träning 20.00-21.30 tiden känns sådär med tanke på att jag börjar jobba 6.30 imon :/ men men. Fotboll är fotboll och det vill ja inte missa, spec inte när det är på grus :)

Ska försöka springa några ärenden på stan nu innan jag börjar jobba. Måste oxå städa och plocka i lägenheten eftersom jag åker till Oskar på fredag och på lördag flyttar jag hem till mamma eftersom de ska till Mie i Storlien. Ska va hus, hund och kattvakt.

Fattar ni att det är februari? Fattar ni att det nu är mindre än 16 veckor tills Turkiet? Jag gör det knappt iaf. Välkomen vår, välkomen sköna ljuva granna sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar