måndag 28 februari 2011

Måndagen den tjugoåttonde februari tvåtusenelva

Åhh varför går helgerna så fort? Varför går tiden med älsk så fort? Vill ju vara nära mest hela tiden. Fick iaf vakna med honom idag!! Han har ju ont i sidan och tror han har feber och är förkyld. Så han stannade hemma idag. Tyvärr var jag ju tvungen att gå upp för att sticka till jobbet. Men men, kan ju inte skolka för att ta hand om min sjuke pojke. Tss.. kanske borde man införa vård av sjuk pojkvän? Hehe. Nä men seriöst, jag hade så gärna stannat.

Måndag innebär annars tvätt, middag och tv. Mer orkar jag sällan. En sak som är enormt skönt var att komma hem till en städad lägenhet iaf.

Nu börjar vi längta till onsdag och sedan helg. Idag är det 86 dagar till Turkiet. Jag älskar Oskar och mer.. hmm nä inget nytt under solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar