torsdag 17 februari 2011

Den sjuttonde februari tvåtusenelva

Det är så mkt som jag skulle vilja skriva ner men jag hittar inte orden. Det känns som att dagarna flyter så bra ändå. Jobb, träning, bilåkande och hjärtat. Veckorna bara flyger fram. Idag är det 13 veckor och 6 nätter kvar tills vi drar till Turkiet. Det låter så lite! Men jag lääängtar, för tänk att få spendera en hel vecka med O utan jobb och andra nödvändigheter. Mys!! Nu är det så jobbit att va ifrån, skanar så fot han släpper min hand på morgonen och saknar ända tills min hand ligger tryggt i hans igen. Konstig känsla d där.. fast underbar på sitt vis.

Idag ska jag jobba, som vanligt ;) simhallen med ungarna på jobbet efter lunch och ikväll blir det träning tror jag, 20-21.30! Så jobbig tid, jag vill ha gräs och normala tider!

Ps: Har fått dille på riskakor med bregott och te.. så jävla gott att man kan käka till frulle, lunch o middag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar