torsdag 24 februari 2011

Torsdagen den tjugofjärde februari tvåtusenelva

Måste bara skriva att gårdagen va underbar!! Att vara hos Oskar är det bästa som finns. Vi lagade soppa, åt och mös. Gav oss ut för att åka skridskor. Kallt men väldigt kul. Jag åkte och Oskar skottade ;) han hade ju tyvärr inga skriller. Men jag susade fram som en isprinsessa :D Va som en isbit när vi kom in, vi kröp upp under filten och myste framför tv:n. Gick och lade oss ganska tidigt. Jag gjorde ett litet bus på Oskars kudde och kunde itne sluta skratta. Sen fick jag dåligt samvete men han va inte arg :) mitt finaste hjärta d !

Imorgon är det äntligen fredag och det sägs att vi går mot mildare tider :P hoppas! På lördag ska vi troligen gå på bio. MYS! Massor av mys denna vecka känner jag.

Kärleken, ja.. den fortsätter att växa och växa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar