fredag 18 februari 2011

Fredagen den artonde februari tvåtusenelva

Äntligen fredag!! Underbart, för trots att det har varit sportlov har vi på Tintin knappast haft ngt lov. Barnantalet har iofs varit som en jojjo. Men det har varit fullt med aktiviteter. Så jag är ganska trött nu. Har åkt skridskor med fyra underbara ungar idag :) har glömt hur kul det är och känner att jag verkligen längtar tills jag får knäppa på mig mina inlines och susa fram i vårens varma vindar.

Helgen är gansak fullspäckad så kommer troligen somna som en död sill på söndag. Alex kommer hit ikväll på fredagsmys med mat och film. Imorgon ska jag följa med Moaryd till Jkpg och på kvällen är det fest hos Linette som Oskar och jag ska på :) söndag, ja.. då lär ja va trött och inse att jag borde jobba och planera veckan som kommer.

På måndag ska jag klippa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar