söndag 20 februari 2011

Söndagen den tjugonde februari tvåtusenelva

Varför ska helgerna gå så fruktansvärt fort för? Vill ha längre helg och mer tid! Imorgon är det måndag igen, usch! Vill inte.. vill ligga i soffan och gosa med O, se en bra film och mår sådär otroligt bra.

Det var iaf mkt trevlig kväll igår. Vi startade hos Linette med spel och intag av alkohol. Linette och jag tog en promenadseger mot killarna på Alias ;) hehe. Sen blev det hotellet, trevligt snack och lite dans. Synd bara att det var piss dålig musik! Sen hem och käka kebab och gosa. Idag har vi mest bara vilat, legat i soffan och sovit, slökollat på tv och ätit på Mc. Oskar och jag åkte ut till Hanna och Jocke en sväng oxå när vi ändå var i trakterna. Bjöds på kladdkaka och kaffe, mumma!

Nu sitter jag här i soffan och kämpar med ögonlocken. Oskar har åkt hem och det är tomt! Men snart är det onsdag. Imorgon ska jag klippa mig 8.15 på studio C sen jobb 11.30-17.15 och efter det har jag tvättstugan. Får nog måndagen och gå oxå.

Med kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar