fredag 4 mars 2011

Efter lite Zumba

JAg får nog ge Zumba ett par veckor eller så. Är svårare än man tror. Rytmen danssteg och ben och sen armar på det. Jo vars 70 min blev det iaf och jag blev trött och svettig. Inte direkt som en tomat som jag annars blir på fotbollen och inte heller så svetten droppar om mig. Men träning i vilket fall! Sak försöka att köra 2-3 grr i veckan, varvat med fotbollen och promenader. Önsak mig lycka till! Kan jag verkligen behövas upp som en sol och ner som en pannkaka, haha.

Nu ska jag snart bege mig ut åt Moaryds hållet för fredagsmys. Är egentligen på tok för trött för att lyfta ett finger till men där vankas det god mat och trevligt sällskap.

Hoppas du kommer imorgon, annars finns risken att jag blir rikigt besviken! Tål att tänkas på. Jag hoppas på Björn med dig, fatta vinken asså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar