lördag 12 mars 2011

Lördagen den tolfte mars tvåtusenelva

Lördag. Ganska grått och tråkigt väder ute, tyvärr. Hade önskat mig sol och blå himmel. Men men man kan la inte få allt. Igår var jag och Alex hemma hos Hanna och hade tjejmys. Det var trevligt och bjöds på god mat :) väl hemma slocknade jag som en klubbad säl. Imorse vaknade jag 07.45, skönt! Dagen blir så mkt längre när man går upp tidigt. Idag har jag en del att styra med, som vanligt på lördagar. Det är STÄD! Jag fattar inte hur det alltid blir så stökigt på en vecka? Men bara att inse fakta och ta tag i skiten :/ Sen ska jag till bibblan, apoteket, handla och kolla på lägenhet.

Oskar kommer ju oxå såklart idag :) blir mat, tv/film och mys! Sen ska jag TAGGA match oxå! Första gången i år jag snörar på mig mina spindelmannenskor och beträder konstgräset ;) underbart ska det bli!

74 dagar kvar till solen :)

1 kommentar: