måndag 14 mars 2011

Måndagen den fjortonde mars tvåtusenelva

Måndag igen, en av de få dagar som veckan består av känns d som. Sov till 7.30 idag, men låg kvar en timme och lät kroppen slappna av ordentligt. Är fortfarande trött men hoppas det går över snart. Har bäddat rent, käkat frulle (!) och fixat lite nu innan jag satte mig här. Känns skönt att få lite gjort innan jobbet.

Helgen, i lördags var det mys på hög nivå! Jag lagade mat till Oskar, potatisgratäng, beasås, kassler, stekta annanasringar, sallad med fetost och nötter samt bröd i ugn. MUMS! Sen blev det godis och melodifestivalen i soffan. Fick somna och vakna av värmen från din kropp, underbart! Värsta brakfrullen fick vi till oxå, gröt, två sorter, knäcke, pålägg, kokt ägg, juice, nyponsoppa :)

Matchen, spelade nästan hela, en kortare paus i båda halvlekar. Kändes som att kroppen inte riktigt orkade, troligen brist på föda. Huvudvärk, kallsvett och illamående avlöste varandra. Men vi vann iaf med 4-0. Skönt att starta säsongen på det viset. På fredag är det 3 veckor tills träningläger.. ngt som jag både ser fram emot och helst vill slippa.

Sjukt hur mkt jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar