tisdag 1 mars 2011

Fotboll trots tröttheten

Jaha nu har jag kastat i mig lite mat och nu väntar träningen. Känner mig inte alls pepp på fotboll just nu. Vill helst ligga kvar inne i soffan och sluta ögonen. Är skit trött idag. Inte varit otroligt jobbit på arbetet utan det är ngn skit i kroppen. Ont i halsen på morgonen och huvudvärk hela dagarna. Illamåendet har jag vant mig vid hyfsat så vissa dagar känner jag inget av det, idag är en sådan dag. Det ligger där och guppar men har la lärt mig att leva med de..

Mamma skickade innan oxå att mitt Zumba har kommit. Nyfiken!! Sak börja träna så fort de blir tillfälle. Troligen blir det måndag, tisdag, torsdag, fredag och en dag på helgen om ja orkar ;) hehe. Annars hoppar jag tisdag och torsdag eftersom ja ändå har fotboll då.. men ska komma i god form till Turkiet hoppas jag. Vill ju känna mig fräsh och snygg på semestern som kommer tillbringas i bikini :P

Om 24 timmar är jag hos min sjuka älskling, längtar som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar