torsdag 10 mars 2011

Farten är X2000

Asså ja fattar inte att tiden rusar på som X2000!? Nu är det fredag imorgon igen! Inte klokt, snart en vecka sen jag var ruttet bakfull och saknade Oskar så jag grät. Hmm.. i natt har jag fått ligga nära och känna hans hjärta slå. Låtit min hand vila i hans och haft mina läpper mot hans panna. Kan bara beskrivas med underbart.

Lagade lasange, åt och hade mys i soffan till Sveriges mästerkock :) ! Det låter inte så mkt för världen men kan säga att detta är världen. Världens bästa!

Ikväll ska jag försöka träna ngt sånär. Känner mig sjukt down, mina muskler värker lite och kroppen skriker efter sömn. Imorgon blir det jobb, men eftersom vi har tre barn och den sista går vid 14.00 så kommer jag jobba till 15.00 iställer för 17.15. Komp :) Känns skönt för då kommer jag att hinna hem och träna Zumba innan Hannas tjejkväll. För jag ser det som inte ni ser.. :/ tyvärr. Och nu är det mindre än 11 veckor tills jag ska ligga på stranden och flasha min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar