måndag 7 mars 2011

Måndagen den sjunde mars tvåtusenelva

Att jag trodde jag inte skulle kunna somna senare? Haha, jag slocknade vid 19.00 typ, sov till 09.00 nu på morgonen ca gurka. Totalt slut! Känner mig fortfarande trött och hängig. Men det är bara att bita i. Fem dagar kvar att jobba innan helg. 17.15*3+16.30+14.30 känns tungt nu, mn det är ju så varannan vecka så det är inget konstgit egentligen men just nu känns d inge kul alls. Jobbar lite extra timmar denna veckan oxå eftersom en är sjukskriven.

Jag vet att det snart är onsdag, men det spelar ingen roll. Jag vill att veckorna bara ska bestå av de dagar jag får somna brevid dig. Älskar dig så mkt att tiden utan känns så ensam, det är ngt som fattas.

Btw jag har träningvärk i vaderna idag, snacka om bra träningspass i lördags ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar