torsdag 31 mars 2011

Torsdagen den trettioförsta mars tvåtusenelva

Nu är snart denna vecka slut oxå.. inte klokt. Igår var det bara 8 veckor till Turkiet. Ser fram emot en hel vecka med världens finaste pojke. Ser även fram emot att får vara helt ledig, äta god mat, festa, sola, bada, bo fint, shoppa och bara vara.

Idag vaknade jag som vanligt bredvid hjärtat. Eller rättare sagt av hans jävla alarm. Men hann lägga min hand i hans ett tag innan han gick upp. Sa senare hej då och jag fylldes av saknad på en gång :/ Låg kvar ett tag och lyckades somna om, men vaknade senare av att jag frös som en hund. Va bara att kliva upp och fixa sig för jobb. 45 min senare in på jobbet och jobba 11.00-17.15, dra och handla, plocka hemma en del, såg för jävligt ut! Sen laga mat, duscha och nu slappna av. Är helt slut i kroppen, är fan ngt som aldrig vill bryta ut. Skit jobbit, hoppade fotbollen ikväll, är så sen träning och jag börjar jobba 6.30 imon.

Ska ringa Oskar och sen krypa ner och få en förhoppningsvis god nattssömn. Imorgon är det en massa möten och skit på agendan. Det jag hatar mest med detta jobbet.

Haha, imorgon är ett skämt. Vilken dag.. tss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar