måndag 28 mars 2011

Måndagen den tjugoåttonde mars tvåtusenelva

Måndagen och söndagen har passerat. Det känns helt okej, bara lite tomt i själen. Den kommer inte riktigt till ro, men tidigare idag föll lite på plats och mitt hjärta slog volter i bröstkorgen ;)

Igår tvättade och städade vi min bil, väbehövligt. Åt även middag hos Oskars farmor, trevligt :) Jag var gansak trött hela dagen och kände mig nästa sjuk. Framåt kvällen kändes det som att musklerna skulle spricka, var helt sjukt. Det sprang i dem och jag var tvungen att ta på mig skorna och ge mig ut i blåsvädret. Kändes mkt bättre att sedan krypa upp i soffan under en filt med Oskar. Gick som vanligt och lade oss ganska tidigt men somnade nog inte förens kl 02.00 :/ vilket har resulterat i att denna dagen oxå gått i trötthetens tecken.

Om 58 dagar är vi på väg, jag längtar mer och mer för varje dag som går. Imorgon är det tisdag och en dag närmare onsdag.

Älskar dig så otroligt mkt att varje stund utan är av saknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar