söndag 6 mars 2011

Söndagen den sjätte mars tvåtusenelva

Borde verkligen försöka sova ett par timmar. Har inte sovit ett dugg i natt! Men det är så svårt, kan inte somna. Vrider och vänder på mig, fryser och svettas om vartannat. Håller jag på att bli sjuk eller va fasiken är detta? Hade grymt ont i bihållorna på morgonen men det har gett med sig nu. Illamåendet är kvar, fast kan ju ha en till andledning idag :/

Har plockat undan allt sen gårdagens förfest iaf och städat lite. Konstigt, städa kaa man göra varje dag, det är alltid skitigt ngnstans. Ligger i sängen och sneglar på tv, känner hur tunga ögonlocken är. Frågan är bara hur mkt jag kan sova i natt om jag skulle somna nu?

Saknar dig enormt redan. Vill inte va ifrån. Men du var tvungen att åka och hämta din bror. Jag blev ledsen, ville va me dig hela dagen idag. Ibland känns d som vi ses så sällan, så lite. Iaf om man jämför med alla andra. Men igår pratade vi om det där.. det som känns så skrämmande men ändå så rätt. Vi får se hur allt artar sig.

Idag är jag iaf depp och ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar