lördag 20 april 2013

1 vecka gammal

Ikväll har det redan gått en vecka sedan vårt älskade lilla bus tittade ut! Känns som en evighet och samtidigt som tiden går för fort. Jag vill vrida tillbax tiden en vecka! För även om jag vid denna tiden hade ont så var det en av de bästa dagarna i livet, en sådan upplevelse man vill ska komma tillbax om och om igen. Min förlossning kunde inte blivit bättre och jag säger det igen, jag är så otroligt nöjd, glad och stolt. Den blev så som jag ville, utan eda och allt gick fint.

Nu sover lill tösen i famnen hos mig, dör trivs hon bäst. Har så svårt att förstå att hon legat i min mage och att jag gett henne liv. Världens finaste lilla bus!

Hon har fortfarande inte fått något namn, så om någon har något på lager får man gärna tipsa. Vi kan inte komma överens..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar