tisdag 9 april 2013

Måttligt road..

Känner mig liksom typ lite irriterad nu ikväll..

Ett, jag är medveten om att vissa typ hoppas på att jag blir igångsatt. För det skulle ju vara fruktansvärt om ja inte blev de utan allt hoppade igång av sig själv. Jag är inställd på att bli igångsatt och det stör mig inte. Jag jämför mig inte med andra och det borde andra inte heller göra. Alla graviditeter och förlossningar är olika alltså kommer min inte bli som din.

Två, nej bebis har inte kommit än! Sluta fråga hela tiden, varje dag och jämt! Alla får veta tids nog när lilla bus är ute och inte är det så att de som frågar mest är de som kommer få nyheten först heller! Om bebis är på väg eller ute så är det ju knappast så att man är väldigt tillgänglig överallt.

Ursäkta inlägget men som sagt vissa får fan ta att skärpa sig lite! ( ej riktat mot dig Alex ) just in case..

1 kommentar:

  1. okej, tack att de inte va mot mig då ;) men aa, förstår inte riktigt varför vissa hoppas på att du ska bli igångsatt ?! Lät lite konstigt... ?! jag hoppas iaf att ALLT kommer gå BRA BRA BRA för er när de väl startar, men de vet du nog redan :) Puss

    SvaraRadera