måndag 1 april 2013

Vilket skämt!

Var så skönt att vara hemma igår kväll! Efter tre påskmiddagar och bortbjudenhet var både Oskar och jag ganska trötta. Var vaken ända till 21! Fast de beror ju på att vi ställt om klockan, så egentligen la jag mig ju vid 20 men ändå :p

I natt har jag dock inte sovit alls bra, mkt sd, toabesök och varmt. Har vart uppe varannan, var tredje timme. Nu imorse hade jag onda förvärkar och kände mig allmänt konstig. Nu verkar det som det lugnat sig. Idag är ju den enda dagen som Oskar absolut inte vill att bebis ska födas, 1 april, vilket skämt!

Ska försöka gå upp snart och äta lite frukost och komma igång. Har fått order av Oskar att bara vila, men har lite att plocka med så hoppas jag orkar. Måste in till Tranås och tanka och handla oxå. Oskar, Tojje och Gurra ska klyva ved hela dagen så måste sysselsätta mig lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar