tisdag 2 april 2013

Till min stora kärlek

Dagarna med dig har förändrat hela mitt liv. Jag insåg plötsligt vad kärlek var, hur det var att älska någon på riktigt. Genom all glädje och sorg har vi stått tillsammans och vår relation har blivit starkare för varje "kris" vi tvingats igenom och under de tre år som det snart blir har mitt liv förändrats enormt på grund av dig. Du har aldrig lämnat min sida, utan funnits till hands när som helst jag behövt dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vet att det inte kommer ändras. Varje morgon när jag vaknar upp vid din sida och varje kväll jag somnar till dina andetag gör mig hel. Sättet du ser på mig, oroar dig för mig, tar hand om mig och pratar med mig. Jag ser i dina ögon att du verkligen älskar mig och all den kärlek du ger mig.

Det bästa i mitt liv är du och jag skulle inte vilja dela allt det här med någon annan än dig, min älskade Oskar. Förevigt min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar