torsdag 4 april 2013

Bf +1

Idag är det bf +1 och jag har inte sovit alls bra i natt, har säkert vart uppe på toa 7-8 gånger sen jag gick och la mig. Drack nog lite mkt vatten igår.. Och inte blev det bättre för att Oskar vakande vid 04.45 och inte kunde sova och därför ville gå upp vid 05.30, ställde om klockan, somnade om. Vaknade när den ringde men då ville han inte gå upp utan snozzade fram till 06.40 med 5-10 min emellan. Jag somnade varje gång och vakande. Sen fick han bråttom ;)

Om ett par timmar kommer mamma och Mie hit, vi ska åka till Linköping en sväng. Ska bli trevligt att ses igen och kul att komma ut en liten sväng. Har mest vart hemma de senaste dagarna. Ska köpa skötbord bland annat..

Hoppas ni får en fin dag i solen! Verkar ju faktiskt som att våren är på riktig ingång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar