torsdag 18 april 2013

Till förlossningen på Eksjö bb

Jag vill bara ge all min tacksamhet till de underbara barnmorskorna och undersköterskan på förlossningen som var med oss under hela förloppet och peppade. Ert bemötande och er proffsighet var helt otroligt. Ni var helt fantastiska och både Oskar och jag kände oss trygga och var väldigt nöjda. Ni gjorde så vi fick en fantastisk upplevelse. Jag är så otroligt glad och nöjd med allt. Tusen röda rosor till er, Caroline, Pantea och Annelie, ni ska vara stolta! För er är de bara ett jobb men för oss är det den största upplevelsen i livet och ni delade den med oss. Därav känslorna..

Tack vare er skulle jag vilja spola tillbax tiden och återuppleva allt igen. Ni och Oskar gjorde att förlossningen blev precis så som jag ville.

Någon dag när jag orkar ska jag skriva en förlossnings berättelse.

Ännu en gång, stort tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar