onsdag 10 april 2013

En dag närmare

Blev en promenad idag iaf, blåste dock skitkallt och solen lös med sin frånvaro. Hoppas på bättre väder snart, vill ha vår! Men efter att ha kollat på vädret så verkar de ju som det ändå är på ingång :)

Nu ligger jag nerbäddad efter att ha kollat på sveriges mästerkock och tänka sig att den person jag hejat på sedan start vann, värdigt!

Imorgon ska jag till bm och handla mat. Något att binda upp dagen på iaf :) och för varje dag som går kommer vi ett steg närmare lilla bus oavsett när h* n bestämmer sig för att komma ut.

En riktigt god natt önskar jag nu er alla.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hade bf igår och väntar också på att ngt ska hända, dagarna blir rätt sega när man inte riktigt orkar röra sig. Hoppas det går bra för dig och att väntan snart är över! :)
    /Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja visst är det segt, men förhoppningsvis kommer båda våra små snart och då kommer tiden antagligen gå jätte fort. Hoppas allt går bra för dig oxå :)

      Radera