onsdag 7 mars 2012

6 dagar

Positiva tankar! Försöker att tänka så positivt det bara går. Ibland funkar det och ibland vill jag ändå bara skrika rakt ut hur orättvist det är. Men jag måste försöka tänka att det är våran tur nästa gång, det bara måste vara vår tur!

Hela tillvaron slås ju mer eller mindre i bitar vid ett sådant besked. Man har byggt upp så mkt redan och på en sekund är allt borta. Det känns som att vakna upp ur en dröm och vara totalt vilsen. Nu handlar mycket om att bara hitta tillbaka till en vardag. Att äta ordentligt, dricka, sova och sysselsätta sig. Vet ej hur länge jag blir hemma men iaf veckan ut och på måndag. Sen får vi se, helst vill man bara att tiden ska gå så man mår bättre.

Jag är så glad för alla fina människor jag har runt om mig. Ni betyder otroligt mkt och hjälper mig att komma vidare.

Oskar, utan dig hade mitt hjärta slutat slå. Du är det finaste som finns. Älskar dig så otroligt mkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar