måndag 19 mars 2012

Måndagen den nittonde mars tvåtusentolv

Det blåser här i Sommen! Känns som att hela huset snart lyfter. Tänkte gå ut och gå en sväng men blåser troligen iväg då :/ eller rättare sagt har ingen lust att gå ut om inte solen skiner och det är vindstilla. Så har varit lungt, har plockat undan, tvättat, vart i Boxholm och läst en massa. Börjar bli ganska tråkigt att vara hemma nu. Känner att jag är redo att börja jobba igen! En skön känsla, för två veckor sedan ville jag aldrig nånsin gå tillbax till jobbet. Men för varje dag som går känns det lite bättre. Denna sorgen har gjort mig starkare, den har gjort min och Oskars relation ännu starkare och vi har kommit varandra ännu närmare. Jag vet precis vad jag vill med mitt liv nu, vi vet vad vi vill. Älskar den mannen så otroligt mkt att orden inte räcker till.

Förevigt våran älskade räka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar