torsdag 8 mars 2012

Som innan

Jag vill bara att allt ska bli som förut. Innan jag visste att jag var gravid, innan det fanns tankar på barn alls. Innan när livet var underbart och Oskar och jag hade the time of our lifes. Nu känns det tungt att ens se framtiden som ljus. Att man ska kunna ha roligt igen. Det kommer aldrig bli som förut, det är omöjligt. Räkan har funnits och finns ständigt i mitt hjärta och mina tankar. Men någonstans vet jag ändå att det blir bättre. Vi fixar det här, min älskade Oskar och jag. Nästa gång är det vår tur, snart är det vår tur!

De ringde från kvinno innan oxå. De är så underbara där! Så snälla och trevliga. Läkaren har sjukskrivt mig till 20 mars till och börja med, sen får vi se hur jag mår. Jag vill helst börja jobba snart men ännu fixar jag det helt enkelt inte.

Jag är så glad att jag har Oskar! Han är den finaste kille man kan ha. Älskar dig över allt annat som finns kvar på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar