tisdag 13 mars 2012

Tisdagen den trettonde mars tvåtusentolv

Igår var en ganska bra dag oxå. Jag var på sjukhuset och pratade, sen åkte jag till jobbet. Det var lite tårar när alla kramades och beklagade. Men det känns ändå skönt att ha varit där en gång innan man ska börja jobba igen. Sen åkte jag till Hanna en sväng. Var roligt att träffa henne igen, var typ förra året senast. Skönt väder var de oxå, njutit lite av solen.

Idag vet jag inte än, känner mig lite down. Är trött och känner inte för att göra något direkt. Funderar lite på vad som kommer hända mer i år.. hur kommer det bli? Kommer det bli bra, kommer jag känna lyckan?

Jag är så glad för min Oskar, så som han tar hand om mig, älskar mig. Han säger allt det jag behöver höra. Han hjälper mig att leva vidare att tro på en framtid. Detta är kärlek på riktigt. Vi är starka tillsammans! Förevigt vi <3

Älskade, älskade räkan, vi saknar dig ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar