fredag 9 mars 2012

8 veckor

Idag är det 8 veckor sedan jag fick reda på att jag var gravid. Det är en vecka sedan jag inte längre var gravid. Lyckan varade alltså i 7 veckor. En liten mage dök upp och förvann i ett nafs. Helvetes jävla skit liv! Jag tkr det är så orättvist. Det är verkligen det. Vi sköter oss, vi har jobb som vi går till varje dag även om det inte är så roligt jämt, jag åker ca 2 h varje dag för att ens komma dit, vi betalar våra räkningar, vi dricker inte speciellt mycket, vi röker eller snusar inte, vi äter bra, vi rör på oss och vi ger varandra mycket kärlek. Ändå, ändå händer det oss. Smärtan, sorgen och saknaden. Det är vi som förlorar.

Vi kommer inte få se våran älskade räka i September och det gör ont! Men nästa år, då är det fan våran tur!

Oskar <3

Förevigt våran älskade räka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar