söndag 18 mars 2012

Söndag

Igår hade vi mega mys jag och Oskar. Även om det är väldigt trevligt med sällskap av andra så trivs jag bäst när jag bara får ligga i Oskars famn och njuta av att han är min! Vi åt god mat, kollade på film och pratade en massa. Är så tacksam att jag har honom.

Idag ska vi åka till Linköping och shoppa. Oskar som tror att han ska börja löpträna ska köpa ett par skor. Jag tror de skorna kommer hålla väldigt länge! ;)

På onsdag börjar jag jobba igen, känns ganska bra. Har nästan vart hemma 3 veckor då. Men det har varit välbehövligt, för jag har kunnat sörja, sakna och gråta så mkt jag vill. Att kunna bryta ihop för att nu börja gå vidare. Stort tack till alla ni som funnits vid min sida i allt detta, utan er hade allt varit mkt svårare. Ni är så många som har ett hjärta av diamant. Jag älskar er <3

Förevigt våran älskade räka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar