tisdag 13 mars 2012

Min älskade älskade Oskar



Den 30/4 -10 förändrades hela mitt liv. Det var den kvällen jag för första gången träffade dig. En sommar full med känslor, värme och ovisshet. Inte förens den 9/10 -10 kunde jag kalla dig min. All tid med dig gjorde mig lycklig. Du är det finaste jag nånsin haft. För varje dag som går älskar jag dig mer och mer. Allt vi gått igenom och går igenom gör oss starkare tillsammans. Och vi fixar det här, vi ska få de som är vårt <3 en del av mig och en del av dig. Jag har aldrig tidigare varit så kär eller älskat någon så mycket som jag älskar dig. Du gör mig så otroligt lycklig! Min älskade, älskade Oskar <3

Förevigt din, förevigt min, förevigt våran räka <3

1 kommentar:

  1. Snart kommer allt kännas lättare! Men vissa dagar kommer allt över en igen:( jag går fortfarande & hoppas på att det snart är våran tur igen! Men det blir inte nu! Mensen kom igår & jag blev både ledsen & arg, vill ju inte vänta mer! Jag är glad att jag har världens finaste son & tror att det skulle varit ännu jobbigare om han inte fanns! Jag lider med er & håller tummarna att det snart ska vara eran tur. Nu måste våran tid komma, snart är vi där! Kram

    SvaraRadera