torsdag 8 mars 2012

En hel vecka

Är otroligt ledsen just nu. Om en timme har det gått en vecka. EN HEL VECKA! Det känns fruktansvärt att vi inte fick behålla dig. Så orättvist! Vi har inte gjort något fel ändå får vi så mkt smärta, sorg och saknad. JAG SAKNAR DIG! Jag vill så gärna ha dig tillbax! Jag är helt tom.. för en vecka sedan fanns du där, för mindre än två levde du.. nu är du förevigt borta. Men bilden av dig finns ständigt på min näthinna, så vacker, perfekt! Så otroligt älskade från första stund. Älskade, älskade lilla räkan <3 utan dig är jag inte hel.

Jag är så rädd, rädd för vad framtiden ger oss. Vi förtjänar inte det här.. vi förtjänar att få se räkan växa, utvecklas och få komma till oss. Smärtan i min själ och mitt hjärta är så svår att hantera.. snälla säg bara att allt ordnar sig, att det blir bra. Att det är vår tur nästa gång! Säg bara att allt blir bra, att det blir bättre.

Förevigt våran älskade räka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar